Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2013/04/27

Love my dog ;*

Osoby, które znają mnie osobiście dobrze wiedzą, że zwierzęta kocham najbardziej na świecie. Kiedy widzę jakiego psa, staje się 5- letnim dzieckiem, piszczę i zaczynam się zachowywać jak nienormalna. No cóż.. takie zboczenie. :)

Na zdjęciach pięknie prezentuje się mój sznaucerek, którego podobizna mieści się także na szarym T- shircie. Uznałam, że zaprezentowany strój idealnie nadaje się na spacer w słoneczne popołudnie. Dodatkowo pokochałam ostatnio kolor brzoskwiniowy i moja szafa znowu wypełnia się pastelami.

Ktoś ostatnio mówił, że brakuje zestawów młodzieżowych- oto on. Oczywiście nie porzuciłam nuty elegancji w postaci marynarki, ale są i niezniszczalne 3letnie, połyskujące trampki i trochę koloru, wygody.

Przywołajmy tymi zdjęciami słońce!






pics by Majka
model: Tofik

PULL&BEAR pants | PEPCO T-shirt | STRADIVARIUS blazer | NEW YORKER trainers |

14 komentarzy:

  1. hehehe , spełnił się w swojej roli :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie! :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. masz prześlicznego pieska i ten tshirt no bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny zestaw :)
    Ja mam takie "zboczenie" na punkcie kotów ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnie zdjęcie ;3 :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw :) koszulka śliczna, spodnie mają genialny kolor. a w ostatnim zdjęciu jestem zakochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy kolejny post? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój laptop na razie jest nieczynny, jutro Agnieszka idzie na zdjęcia więc prawdopodobnie w środę :)

      Usuń
  8. tak kochasz zwierzęta to czemu męczysz tego psa ?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahaahahaahhaahhhhaahaahahahahahahahahahahhaahahahahahhaaaahaahhhaah :D

      Usuń
    2. się nie śmiej jakieś wygibasy mu robisz to go boli zadzwonię na policje jak jeszcze raz zobaczę coś takiego !!!!!!!!

      Usuń
    3. Mój piesek uwielbia kiedy mu tak robię ;) gdy czytam takie komentarze to się zastanawiam kto to pisze xd.

      Usuń
  9. slodki niunius ale nic wiecej .

    OdpowiedzUsuń

Instagram