Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2013/03/11

Szach-mat

 
Tej wiosny numerem 1 w modowych rozgrywkach będzie szachownica ! Wiem, że niektórym z Was źle się to kojarzy, nawet mi ( lecz tylko do niedawna, dopóki nie zobaczyłam trendów na wiosnę 2013 ).
Główną zasadą jest połączenie czerni i bieli, ale również dosyć żywych i neonowych kolory.
 
Jak pewnie zauważyliście gwiazdy już pokochały słynną szachownicę. W zeszłym sezonie wielbione były kwiatki i płomienie z wybiegu Prady, ale w tym sezonie stawiamy na symetryczne kwadraciki projektu słynnego francuskiego domu mody.
 
Ja już zakochałam się w tym trendcie, a Wy ?
 





 




9 komentarzy:

  1. modelka po lewej w zielonej szachownicy- to nie Michalina z poprzedniej edycji Top Model?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wygląda bardzo podobnie, ale ta jest znacznie szczuplejsza :)

      Usuń
  2. Szach mat najlepszy w wersji black&white!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo jak mnie się marzy coś w szachownicę!!!
    I ja jestem zachwycona tym trendem :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie szachownica również źle się kojarzyła, głównie z subkulturą emo. Po oglądnięciu zdjęć na Waszym blogu przekonałam się do tej szachownicy! Bardzo spodobały mi się komplety na drugim zdjęciu!

    http://bykaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten styl!
    Rewelacyjne ciuszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie podoba mi się to wogóle

    OdpowiedzUsuń
  7. szachownica pogrubia :DDDDDDDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń

Instagram