Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2012/09/06

Back to school II

Tym razem Miśka, czyli osoba która za wszelką cenę próbowała przełamać statutowe schematy. :) Dobre kilka godzin kłóciłam się z rodzicami co na rozpoczęcie roku jest "odpowiednie" a co nie. Wzorzyste spodnie? Nieee! Beżowa nie biała bluzka? Niee! Przyznam, ze było to szczerze irytujące, ale nareszcie doszłam do jakiegoś tam kompromisu. Po obejrzeniu z mamą grafiki googla pod zapytaniem 'stylizacja na rozpoczęcie roku' <bo stwierdziła że ona chce poszuakć inspiracji poza moją głową> okazało sie że mam w szafie kilka pasujących rzeczy. Jest dość grzecznie. Ale wynegocjowałam: różową torebkę. W końcu muszę zostawić trochę siebie, nie?

PS Mam żelazko, ale bluzka wygniotła się od włożenia jej wcześniej w spodnie.

Bierzemy udział w KONKURSIE Affglam.pl. Byłybyśmy baaaaaaaardzo wdzięczne za klikanie lubię to: TU i TU, ale aby Wasz głos miał znaczenie, należy także polubić stronę Affglam.pl. Z góry serdecznie dziękujemy! 





marynarka- Mohito
bluzka- H&M
torebka- House
spoodnie- Vila
biżuteria- Accessorize
buty- Tamaris






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram