Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2012/08/20

Pasiasty żakiet

Uff, wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej! Właśnie wróciłam z Olsztyna i relaksuje się po męczącej podróży. Dla Was mam dziś zestaw codzienny, w którym króluje pasiasta marynarka. Stylizacja w stonowanych barwach, bo czasem i na takie przychodzi pora. :) Do żakietu dopasowałam czarną bluzkę na ramiączka, odcinaną pod biustem. Do tego granatowe jeansy i czarne sandały z kokardką.


 jakoś dziwnie stanęłam, dlatego mój palec wyszedł tak nieatrakcyjnie. :<



bluzka - Villa
spodnie - no name
buty - no name
pierścionek - Rossmann
żakiet - Sweewë Paris




♥♥♥














14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. No cóż, nikt nie jest idealny, ale jakoś mnie to nie martwi. :)
      Cenne spostrzerzenie poza tym :D

      Usuń
    2. Drogi Anonimie. Rozmiar biustu to nie wszystko. Widać pisała to bardzo młoda osoba która jest zazdrosna, więc chciała się przyczepić byle czego.

      Usuń
  2. BZDURA! świetne zdjęcia , trzymam kciuki za bloga !

    OdpowiedzUsuń
  3. oryginalne okulary Alexander McQueen http://allegro.pl/nowe-oryginalne-okulary-alexander-mcqueen-i2573541606.html

    Super blog i stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kurteczka w paski! Masz bardzo fajny styl.
    Dodaję blog do obserwowanych i zapraszam również do siebie:)

    http://www.hypnotizingfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna dziewczyna i strój :_

    OdpowiedzUsuń
  6. Żakiet jest boski! Cudowny look ;-)

    Obserwuję i zapraszam:

    http://eny-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. A może do strojów będziecie dobierać odpowiednio paznokcie i dawać tutoriale co?

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam połaczenie czerni i bieli, dlatego ta marynarka baardzo mi się podoba:) I też by mi się taka przydała:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zestaw cudowny, a tak poza tym masz przepiękne włosy. Są takie proste z natury czy je prostujesz? :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram