Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2012/07/24

Czas na błękit!

Jak miło widzieć zainteresowanie naszym blogiem i ciągle rosnącą oglądalność, która wynosi 2620! Ogromnie się cieszymy tym małym sukcesem bloga i mamy nadzieje, że będzie Was znacznie więcej! :) A dziś ponownie zabiorę Was w świat sukienek. Będą grochy, kokardki i błękit, więc - do dzieła! :D Błękitną sukienkę w czarne grochy z czarną kokardką pośrodku, znalazłam rok temu i od razu się w niej zakochałam. :) Mimo iż wygląda dziewczęco i możne dla niektórych zbyt dziewczęco, ja postanowiłam poeksperymentować i  "uwydatnić" jej wygląd czarnymi szpilkami, kopertówką i wyrazistymi bransoletkami. :) Do tego czarny sweterek - i gotowe.
 Taki zestaw sprawdzi się w chłodniejsze dni, kiedy to chcemy wyglądać ładnie, elegancko, ale i tak, by nie zmarznąć. :)




 sukienka - Pepco
sweterek - b.young
buty - Dunnes [SH]
kopertówka - brak metki
pasek - brak metki
bransoletki -  H&M






♥♥♥♥

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładne kropeczki:):):)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie, ładne buty ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna sukienka:) uwielbiam taka kolorystykę i rozkloszowany dół:) Pieknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. boże dziewczyno,jaka ty jesteś śliczna :O:O :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudowne włosy! Sukienka bardzo mi się podoba.
    Pozdr.
    shoppanna

    OdpowiedzUsuń
  6. hot legs ...sizzzzzzzle mmmm dicky doo UK x

    OdpowiedzUsuń

Instagram